Служба таксі Opti: зручний та доступний сервіс

Черкаси чекають на зміни, вимагаючи нових вибухових ідей. Сервіс Opti Global хоч і заснований на унікальному досвіді Оптимального таксі 579, яке більш ніж за 15 років відкрило офіси у 36 містах України, а також у Польщі та Литві, але все ж таки якісно відрізняється від колишнього формату. Ключове нововведення полягає у зміні філософії та привнесенні нових цінностей. Сьогодні Opti не просто комфортна служба пасажирських перевезень, а надійний друг та компаньйон.

Ребрендинг торкнувся не лише зовнішніх атрибутів компанії, а й, що найголовніше, комунікації та взаємодії з водіями. Основним завданням було зробити драйверів безпосередніми учасниками процесу, підвищити їхню зацікавленість у співпраці за рахунок вигідніших умов. Результати не змусили на себе довго чекати – партнерська база в Черкасах почала стрімко зростати, так само як і кількість співробітників особистого автопарку Opti. Більше драйверів, більше машин, більше замовлень, більше – пасажирів!

Ком’юніті таксі Opti

Зміна статусу водія на партнера стала логічним продовженням прагнення компанії створити ком’юніті – спільноту однодумців, що надихаються рухом. Ребрендинг Opti (Mobility service company) позитивно позначився на пасажирах – головних учасниках поїздки. Тепер у їхньому розпорядженні – корисний сервіс, оновлений автопарк та додаткові можливості для економії часу та коштів. Але головне, що драйвер та його «попутник» знаходяться на одній хвилі.

Компанія надає послуги, частина яких безпосередньо не пов’язані з пасажирськими перевезеннями. Наприклад, «Зустріч з табличкою» зробить трансфер з аеропорту або з вокзалу зручним та швидким, а «Кур’єрська доставка» позбавить необхідності особисто бути присутнім при передачі документів, кореспонденції або будь-якої іншої важливої ​​посилки. Послуга «Автодрайвер» є справжнім порятунком для всіх автовласників, а «Автоняня» – чудова знахідка для зайнятих батьків, діти яких відвідують позашкільні гуртки та секції.

Ще одним приємним елементом оновлення, причому як для партнерів, так і для пасажирів, стало проведення конкурсів та вікторин із цінними призами. Щоб брати участь у розіграшах, треба підписатися на сторінки Opti у Facebook та Instagram. У месенджерах цих соцмереж також можна підтримувати зворотний зв’язок з компанією. Це корисно та захоплююче.

Як викликати Opti у Черкасах

Окремо слід сказати про мобільний додаток Opti, за допомогою якого оформити замовлення можна всього в кілька кліків. Після ребрендингу компанії інтерфейс додатку, розробленого для платформ App Store ,Google play та AppGallery, також було оновлено, а її функціонал – доповнено.

Також замовлення можна зробити на сайті служби або за коротким номером 579 (для всіх міст).

Крім того, було ухвалено рішення збільшити обсяг кешбеку. Таким чином, всі, хто викликають таксі через Opti, автоматично отримують 5% вартості кожної поїздки у вигляді бонусів на свій аккаунт. Бонуси конвертуються у безкоштовні поїздки.

Previous post Кальцій — важлива складова здорового скелету людини
Next post Какую медогонку купить?